Vad jag har gett mig in på

glitterboaOj oj oj, det var verkligen år och dar sedan jag själv höll i något pass. Jag började ju en gång i tiden som areobic- och stepinstruktör. Sedan blev det ju mer och mer utbildningar,men de sista åren har jag inte haft några fasta pass alls.

Så nu jag har gått med på att teama med de andra BodyStep-instruktörerna på nyårsafton och vi ska klä ut oss i glitterboa och glitterperuk. Vet inte om jag har kondition att göra ett helt BodyStep-pass om jag ska vara riktigt ärlig.

Men jag har bett om att jag ska få börja så en av mina tre låtar är uppvärmningen. Sedan kan jag ju alltid ”fuska lite” när det är någon av de andra tjejerna som instruerar för då är det ju ingen som riktigt kollar på mig.

Tänkte köpa lite cider och bjuda på i receptionen också för de som vill ha lite bubbel efter träningen.

Hoppas att ni kommer få ett riktigt bra nyår!

Kommentera

