Dags att ställa in cykeln

cykelag älskar verkligen att cykla och det spelar inte så väldigt stor roll vad det är för väder, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder eller hur? Men nu får till och med jag ge mig tror jag och ställa in cykeln över vintern. Så nu har jag surfat runt och hittat bildelar till bra priser så jag kan fixa till bilen. Den började krångla lite precis när våren kom igång på riktigt så jag sköt helt enkelt problemet framför mig och tog cykeln istället för att fixa till bilen.

Men nu som sagt så har mitt ”bilproblem” hunnit it fatt mig. Så onödigt egentligen att skjuta på saker som man vet att man förr eller senare måste ta tag i….. Men men, nu är delarna på väg och bilen kommer snart att vara som ny igen 🙂

Kommentera

