Hej hej i semestertider!

Ville bara kika in och höra av mig lite så ni vet att jag lever. Hoppas att ni inte har lagt av med all träning nu bara för att solen kikar fram 😉

Nu är det perfekt att göra lite övningar i vattnet som vattengymnastik eller bara simma runt så får du träning helt gratis.

berlinMåste bara tipsa om en weekendresa jag gjorde förra helgen. Jag säger bara – Berlin kan rekommenderas! Har aldrig riktigt haft någon egentlig uppfattning om Berlin, mer än att det är en stad typ. Men den är så vacker och den har verkligen allt att erbjuda! God mat, gott öl, fina miljöer, bra shopping och kul uteliv. Jag lovar att du skulle inte sakna någonting om du åkte hit. Så ett litet tips från mig till dig.

Passa på och njut av värmen och solen så mycket du kan nu!

Kommentera

