Sälja spinningcyklar

Idag har jag bestämt mig att jag ska sälja av 10 spinningcyklar och göra spinningsalen lite mindre genom att sätta upp en vägg. I det nya rummet tänkte jag lägga in puzzelmattor, en boxsäck, ett par TRX, battle roap och lite annat smått och gott för lite mer funktionell träning.

Jag har 30 spinningcyklar och så många har vi inte på klasserna, tyvärr. Så det är lika bra att försöka utnyttja utrymmet lite bättre och till sånt som folk vill träna nu. Nu vill folk köra mycket crossfit-inspirerande övningar, så det gäller att hålla medlemmarna nöjda. Hittade en sida med gratis annonser så jag behöver inte ens lägga pengar på att bli av med cyklarna 🙂

battle roaps

Kommentera

