Bokföring….

Det finns bara en enda sak som jag verkligen inte tycker om med att driva företag, bokföring! Jag är verkligen ingen datormänniska eller siffermänniska. Behöver ju en miniräknare för allt känns det som.

Därför kan jag varmt rekommendera alla som är som jag men som ändå har valt att starta eget företag att låta någon annan sköta fakturering och sånt. Det är helt klart värt pengarna att låta någon annan ta hand om sånt som man bara får ångest av att tänka på. På så sätt kan jag fokusera på det kan jag och på det som göra mig glad.

Som nu till exempel. Någon sitter och sköter mina fakturor och jag kan koppla av med ett skönt BodyBalancepass 🙂

bodybalance

Kommentera

