Adventsmys

Vem har sagt att man inte kan ha det mysigt och njuta av god fika på ett gym? Idag bjuder jag våra medlemmar som kommer och tränar på glögg och pepparkakor. Så det luktar juligt och extra välkomnande nu när medlemmarna kommer.

Ibland känns det som att det här med kolhydrater hit och dieter dit kan bli lite överdrivet i en miljö som denna men jag försöker lätta upp det lite och säga att det är perfekt som återhämtning efter träningen, jag menar, det är ju snabba kolhydrater så det kommer ju snabbat att stoppa nedbrytningen i kroppen och se till att återhämtning och återuppbyggnad kan börja. Vissa köper det och tar en liten pepparkaka, men vissa har en viljestyrka som är beundransvärd. Önskar jag hade samma starka viljestyrka varje gång jag får för mig att ta tag i min kost.

Extra roligt är det också att så många vill köpa presentkort på Reiki. Det är inte så många som riktigt vet vad Reiki är men nu har jag förklarat det för så många och det är många som själva har testat. Så nu börjar folk få upp ögonen för denna fantastiska terapi också.

Önskar er alla en fantastisk advent!

reiki

Kommentera

